Τροποποίησης-Ανανέωσης

Φάκελος στοιχείων για την τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 65473/11.8.1994 KYA ΕΠΟ του τμήματος Κατερίνη – Κλειδί του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ. (ΜΠΕ 315)

Φάκελος στοιχείων για την τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 65473/11.8.1994 KYA ΕΠΟ του τμήματος Κατερίνη – Κλειδί του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ. (ΜΠΕ 315)

Βελτίωση αριστερών παραπλεύρων μεταξύ του Α.Κ. Κατερίνης και Α.Κ. Κορινού του ΠΑΘΕ (ΜΠΕ 315). Η προτεινόμενη τροποποίηση αφορά αποκλειστικά στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του αυτοκινητόδρομου στο ύψος των οικισμών Κατερίνη έως Κορινός μεταξύ των Χ.Θ. 441+000 – 446+000 της χιλιομέτρησης του ΠΑΘΕ. Συγκεκριμένα, η τροποποίηση αφορά, στη βελτίωση του ΑSR5 από τον υπό κατασκευή Βόρειο Α.Κ. Κατερίνης έως το σημείο διέλευσης του ρέματος Κρανιά  και τη σύνδεση των ΑSR4 και ASR5 εκατέρωθεν του ρέματος Κρανιά (Χ.Θ. 443+090 του Αυτοκινητόδρομου περίπου) με την κατασκευή νέας γέφυρας καθώς και  την αποκατάσταση του εν μέρει υφιστάμενου ΑSR4, μεταξύ της γεφύρωσης του ρέματος Κρανιά και της καθέτου Οδού 8 στον Α.Κ. Κορινού, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της τοπικής κυκλοφορίας.

Φορέας Ανάθεσης: ΥΠΟΜΕΔΙ -ΕΥΔΕ/ΠΑΘΕ

Προσωρινή υδροδότηση αρδευτικών δικτύων από το φράγμα Σμοκόβου. (ΜΠΕ 314)

Προσωρινή υδροδότηση αρδευτικών δικτύων από το φράγμα Σμοκόβου. (ΜΠΕ 314)

Ανανέωση της υπ’ αρ. 133115/9-5-2003 ΚΥΑ ΕΠΟ (ΜΠΕ 314). Το έργο περιλαμβάνει τα απαιτούμενα μόνιμα και προσωρινά έργα Α' φάσης για τη μεταφορά και διανομή των νερών από την έξοδο της σήραγγας υδροληψίας του φράγματος Σμοκόβου, σε επιλεγμένα ρέματα και αποχετευτικές-αποστραγγιστικές τάφρους των αρδευτικών ζωνών Σ2 έως Σ8 με σκοπό την άρδευση των εκατέρωθεν περιοχών, καθώς και την κατασκευή κλειστών αρδευτικών δικτύων σε έκταση 18.000 στρ. Η συνολικά εξυπηρετούμενη έκταση τόσο με μόνιμα όσο και με προσωρινά έργα θα ανέλθει σε 87.000 στρέμματα. Το μήκος των προσαγωγών διωρύγων ανέρχεται σε ~47km, ενώ το έργο περιλαμβάνει επίσης την κατασκευή 20 μικρών φραγμάτων.

Φορέας Ανάθεσης: Ιδιώτης

 

Φάκελος στοιχείων για την τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 126393/16.2.2007 KYA ΕΠΟ του τμήματος Ελευσίνα – Κόρινθος του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ. (ΜΠΕ 306)

Φάκελος στοιχείων για την τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 126393/16.2.2007 KYA ΕΠΟ του τμήματος Ελευσίνα – Κόρινθος του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ. (ΜΠΕ 306)

Η προτεινόμενη τροποποίηση αφορά αποκλειστικά στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του αυτοκινητόδρομου στο ύψος του οικισμού του Λουτρόπυργου και της ευρύτερης περιοχής των Μεγάρων  μεταξύ των Χ.Θ. 30+000 – 42+000 της χιλιομέτρησης του άξονα Ελευσίνα - Κόρινθος. Συγκεκριμένα, η προτεινόμενη τροποποίηση αφορά την αποκατάσταση του αριστερού παράπλευρου ASR4 στο Λουτρόπυργο, την επέκταση του ASR7 από Σ.Σ. Μεγάρων έως Π.Ε.Ο. Μεγάρων – Ν.Περάμου, τη βελτίωση του Ι.Κ. ASR8 με οδό 10 (Πάχης – Μεγάρων) και τη σύνδεση του  ΔSR9 με οδό Πάχης – Μεγάρων στον Α.Κ Πάχης, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της τοπικής κυκλοφορίας.

Φορέας Ανάθεσης: ΥΠΟΜΕΔΙ -ΕΥΔΕ/ΠΑΘΕ

Μελέτη τροποποίησης της υπ’ αριθμ. 126119/8.2.2007 KYA ΕΠΟ του τμήματος Μεταμόρφωση – Υλίκη του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ. (ΜΠΕ 305)

Μελέτη τροποποίησης της υπ’ αριθμ. 126119/8.2.2007 KYA ΕΠΟ του τμήματος Μεταμόρφωση – Υλίκη του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ. (ΜΠΕ 305)

Η προτεινόμενη τροποποίηση αφορά αποκλειστικά στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του αυτοκινητόδρομου στο ύψος των οικισμών από Αγ. Στέφανος έως Πολυδένδρι μεταξύ των Χ.Θ. 24+500 – 32+250 του ΠΑΘΕ. Συγκεκριμένα, η προτεινόμενη με τροποποίηση αφορά τη διαπλάτυνση τμήματος του δεξιού παράπλευρου Δ6 και βελτίωση δύο υφιστάμενων κόμβων κατά μήκος του Δ6 (από το ύψος του οικισμού Αγ. Στεφάνου μέχρι το σταθμό διοδίων των Αφιδνών), καθώς και τη βελτίωση των αριστερών παράπλευρων Α6 και Α7, και πρόβλεψη νέου οδικού τμήματος σύνδεσής τους, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της τοπικής κυκλοφορίας.

Φορέας Ανάθεσης: ΥΠΟΜΕΔΙ -ΕΥΔΕ/ΠΑΘΕ

Αριθμός Έγκρισης: Α.Π 200817/23-07-2012

ΜΠΕ τροποποίησης της υπ’ αριθμ. 33838/94/10.7.1995 KYA-ΕΠΟ του τμήματος Κάστρο – Τραγάνα του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ. (ΜΠΕ 304)

ΜΠΕ τροποποίησης της υπ’ αριθμ. 33838/94/10.7.1995 KYA-ΕΠΟ του τμήματος Κάστρο – Τραγάνα του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ. (ΜΠΕ 304)

Η προτεινόμενη τροποποίηση αφορά αποκλειστικά στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του αυτοκινητόδρομου στο ύψος του οικισμού της Μαλεσίνας μεταξύ των Χ.Θ. 124+300 – 126+840 της Ν.Ε.Ο. Συγκεκριμένα, η προτεινόμενη τροποποίηση των Περιβαλλοντικών Όρων αφορά την κατασκευή νέου δεξιού SR, ο οποίος δεν είχε προβλεφθεί στην εγκεκριμένη ΜΠΕ του έργου, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της τοπικής κυκλοφορίας.

Φορέας Ανάθεσης: Ε.Υ.Δ.Ε./ Π.Α.Θ.Ε. του Υπουργείου ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ.

Αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα. Τροποποίηση σχεδιασμού του έργου στο υποτμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα (ΜΠΕ 301)

Αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα. Τροποποίηση σχεδιασμού του έργου στο υποτμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα (ΜΠΕ 301)

Η τροποποίηση αφορά στο υποτμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα (Χ.Θ. 44+996 – 76+162) συνολικού μήκους 31km περίπου. Το αντικείμενο της τροποποίησης συνοψίζεται σε μικρή οριζοντιογραφική μετατόπιση της χάραξης στην περιοχή των οικισμών Κόκλα και Κάτω Μάλθης, με σκοπό την παράκαμψη των οικισμών αυτών, σε μικρές μηκοτομικές παραλλαγές για τεχνικούς και περιβαλλοντικούς λόγους, σε περιορισμένες διαφοροποιήσεις στη χάραξη του παράπλευρου και κάθετου δευτερεύοντος δικτύου και στην τροποποίηση σχεδιασμού του Α/Κ Δωρίου, προκειμένου να μην υπάρχει ασυμβατότητα με το Σχέδιο Πόλης Δωρίου, αλλά και για λειτουργικούς – κυκλοφοριακούς λόγους. Τα σημαντικότερα τεχνικά έργα που περιλαμβάνονται είναι 56 γέφυρες και οχετοί, 1 Cut & Cover και 3 ανισόπεδοι κόμβοι.

 

Φορέας Ανάθεσης:  Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (ΥΠΟΜΕΔΙ)- Ε.Υ.Δ.Ε. / ΕΠΠ