Περιβαλλοντικών επιπτώσεων

ΜΠΕ Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Θεσσαλονίκης - Αμφίπολης - Νέας Καρβάλης

  thumbnail image002thumbnail image001

 

 

 

 

Η Νέα Σιδηροδρομική Γραμμής Θεσσαλονίκης - Αμφίπολης - Νέας Καρβάλης κατασκευάζεται με στόχο την αύξηση της εμπορευματικής χωρητικότητας του δικτύου, την ανάδειξη του Εμπορικού Λιμένα της Καβάλας (Νέα Καρβάλη), την ανάπτυξη συνδυασμένων εμπορικών μεταφορών, την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης με Βουλγαρία και Τουρκία, και την εξασφάλιση διαλειτουργικότητας του σιδηροδρομικού διαδρόμου.

Πρόκειται για μονή σιδηροδρομική γραμμή, ηλεκτροδοτούμενη, μήκους 174 km με ταχύτητα μελέτης 160-200 km/h .

Περιλαμβάνεται κάθετο οδικό δίκτυο συνολικού μήκους 25 km και παράπλευρο οδικό δίκτυο και οδοί στομίων σηράγγων συνολικού μήκους 121km. Περιλαμβάνει επίσης 8 Σιδηροδρομικούς Σταθμούς , 2 Σιδηροδρομικές Στάσεις, 30 σιδηροδρομικές γέφυρες, 23 σήραγγες συνολικού μήκους 22 km και 71 ανισόπεδες διαβάσεις

ΜΠΕ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΙV ΤΗΣ «ΛΙΓΝΙΤΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΑΕ» (ΜΠΕ 391)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΙV ΤΗΣ «ΛΙΓΝΙΤΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΑΕ» (ΜΠΕ 391)

Η μελέτη αφορά την εκ νέου περιβαλλοντική αδειοδότηση της δραστηριότητας με τίτλο «Λειτουργία του Ατμοηλεκτρικού Σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας “ΑΗΣ Μεγαλόπολης Μονάδα IV”, ονομαστικής ισχύος 300 MWe, με καύσιμο λιγνίτη, της Λιγνιτικής Μεγαλόπολης Α.Ε., που βρίσκεται εντός του Λιγνιτικού Κέντρου Μεγαλόπολης (ΛΚΜ), στη θέση “Κουβέλια” του Δήμου Μεγαλόπολης, Ν. Αρκαδίας, με την έκδοση σύγχρονων και επικαιροποιημένων Περιβαλλοντικών Όρων λειτουργίας της. Η συνολική έκταση του γηπέδου της Μονάδας IV, ιδιοκτησίας της ΛΙΓΝΙΤΙΚΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΑΕ, ανέρχεται σε 203 στρ.

Φορέας ανάθεσης: ΛΙΓΝΙΤΙΚΗΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΑΕ

 

ΜΠΕ ΜΟΝΑΔΑΣ ΙΙΙ ΤΗΣ «ΛΙΓΝΙΤΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΑΕ» (ΜΠΕ 390)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΙΙΙ ΤΗΣ «ΛΙΓΝΙΤΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΑΕ» (ΜΠΕ 390)

Η μελέτη αφορά την εκ νέου περιβαλλοντική αδειοδότηση της δραστηριότητας με τίτλο «Λειτουργία του Ατμοηλεκτρικού Σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας “ΑΗΣ Μεγαλόπολης Μονάδα III”, ονομαστικής ισχύος 300 MWe, με καύσιμο λιγνίτη, της εταιρείας ΛΙΓΝΙΤΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ Α.Ε., που βρίσκεται εντός του Λιγνιτικού Κέντρου Μεγαλόπολης (ΛΚΜ), στη θέση “Μάρμαρα” του Δήμου Μεγαλόπολης, Ν. Αρκαδίας, με την έκδοση σύγχρονων και επικαιροποιημένων Περιβαλλοντικών Όρων λειτουργίας της. Η συνολική έκταση του του γεωτεμαχίου αρχικής ιδιοκτησίας της ΔΕΗ ΑΕ, ανέρχεται σε 653 στρ .

Φορέας ανάθεσης: ΛΙΓΝΙΤΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ Α.Ε.

 

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΡΕΜΑΤΟΣ “ΘΟΛΟΡΡΕΜΑ” ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΤΟΥ ΑΣΠ ΣΑΜΟΥ, ΤΗΣ ΔΕΗ Α.Ε (MΠΕ 378)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΡΕΜΑΤΟΣ “ΘΟΛΟΡΡΕΜΑ” ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΤΟΥ ΑΣΠ ΣΑΜΟΥ, ΤΗΣ ΔΕΗ Α.Ε (MΠΕ 378):

Αντικείμενο της μελέτης είναι η εκτίμηση και αξιολόγηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου διευθέτησης/εκτροπής του υδατορέματος Θολόρρεμα που διαρρέει το γήπεδο του Αυτόνομου Σταθμού Παραγωγής(ΑΣΠ)Σάμου, της ΔΕΗ Α.Ε. Το μήκος του ρέματος στη σημερινή του μορφή, εντός των ορίων του σταθμού ανέρχεται σε 518m περίπου και εκτείνεται στα ανάντη ως το όριο του γηπέδου του ΑΣΠ και στα κατάντη ως τη γραμμή αιγιαλού (ΦΕΚ 316/Δ/1982). Στο πλαίσιο της ίδιας μελέτης εκπονήθηκε επίσης και μελέτη οριοθέτησης του ρέματος με βάση το Ν. 4258/2014.

Φορέας ανάθεσης: ΔΕΗ Α.Ε

ΜΠΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ (ΜΠΕ 375)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΈΡΓΟΥ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ (Χ.Θ. 192+400 ΕΩΣ Χ.Θ. 228+662) (ΜΠΕ 375):

Το έργο αφορά την παραλλαγή της χάραξης της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Δράμας –Παρανεστίου, καθώς και την αποκατάσταση του κάθετου και παράλληλου οδικού δικτύου. Η σκοπιμότητα της αναβάθμισης της γραμμής είναι ή αύξηση της ταχύτητας λειτουργίας, η βελτίωση της χωρητικότητας της γραμμής, η μείωση των κατά μήκος κλίσεων, η προσαρμογή της λειτουργικής διαρρύθμισης των Σταθμών στις σημερινές συνθήκες, η κατάργηση των ισόπεδων διαβάσεων και η αντικατάστασή τους με ανισόπεδες, η μείωση του χρόνου της διαδρομής και η επίτευξη σιδηροδρομικής γραμμής με ασφάλεια και άνεση. Το μήκος της Σιδηροδρομικής Γραμμής ανέρχεται σε 36,262km το πλάτος της σε 7,2m, ενώ του κάθετου και παράλληλου δικτύου σε 23Κm περίπου.Tο έργο περιλαμβάνει επίσης 4 σιδηροδρομικές γέφυρες συνολικού μήκους 214m, 1 οδική γέφυρα μήκους 30m, 3 σήραγγες συνολικού μήκους 909m, 92 οχετούς, 10 τάφρους, 16 ανισόπεδες διαβάσεις με το κάθετο οδικό δίκτυο, 1 Σιδηροδρομικό Σταθμό ( Δράμας) 2 Σιδηροδρομικές Στάσεις (Νικηφόρου και Πλατανιάς) και 1 Τεχνικό Σταθμό. Μελετήθηκαν και αξιολογήθηκαν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις του έργου κατά τη φάση κατασκευής και λειτουργίας του και προτάθηκαν κατάλληλα επανορθωτικά μέτρα. Φορέας Ανάθεσης: ΟΣΕ Α.Ε Έγκριση: 75ΗΟ4653Π8-ΝΥΩ, 25-03-2017

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΣΥΝΔΕΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ-ΙΕΡΙΣΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΣΙΘΩΝΙΑΣ, Τμήμα: Κελλί – Νικήτη» (ΜΠΕ 370)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΣΥΝΔΕΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ-ΙΕΡΙΣΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΣΙΘΩΝΙΑΣ, Τμήμα: Κελλί – Νικήτη» (ΜΠΕ 370)

Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων αυτή  αναφέρεται σε νέο οδικό άξονα/κάθετη οδό που συνδέει την οδό Θες/νίκη –Ιερισσός με το οδικό κύκλωμα Σιθωνίας, μήκους 23,79 km και πλάτους οδοστρώματος 11,00m. Το  Παράπλευρο και κάθετο δίκτυο είναι συνολικού μήκους 6,34 km

Στην μελέτη εκτιμήθηκαν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις από την κατασκευή και λειτουργία του έργου και προτάθηκαν κατάλληλα επανορθωτικά μέτρα.

Φορέας ανάθεσης: Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας